det är lördag och ingen bigbrother, SAY WHAAT?

Skrivet: 2011-02-26 Kl. 22:09:14
god kväll alla sköna!
Idag klev jag och robin upp halv 10 för solen lyste in i mitt rum :/
TACK FÖR DEN!
käkade lite frukost och spanade lite på tv.

åkte och handlade lite mat som vi skulle ha till middagen,
kom hem och njöt lite utav de underbara vädret medans jag va på väg
in....... vågar ju inte vara ute när jag bara bli sjuk hela tiden.
meeeeen, middagen var skit god iallafall.
PROPPMÄTT båda två.

men helt plötsligt så sa det bara PAAAAAAAAANG utan för dörren,
och både jag och robin spraaaaang ut och kolla va det va, men då
var det bara MASSA snö som hade åkt ner ifrån taket.
rädd vi blev. HIHIHIHI!!!
menmen, de regnar ute! UNDERBART...NOT!

ha en bra kväll.
puss
/kn


nyklippt, va tycks? :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0