underbar morgon med en coca cola

Skrivet: 2011-02-15 Kl. 10:20:45

God morgon.
sitter på skolan nu och har samhälle, ganska skön lektion
för det är inte direkt MASSA plugg eller MASSA stress. grymt skönt.
jag behöver faktiskt de.

Är lite stressad över mässan som vi ska ha nästa vecka,
så vi måste planera massa grejer, + att göra massor utav
tavlor också, men det kommer nog att bli kul! :)

idag ska jag inte göra så mycket, har ingen bil så jag kan
inte ta mig till min lilla älskling heller, så man lär nog få sova
alldeles ensam :( boring.

menmen, nu ska jag göra någon nytta!
ha det bra.
puss
/kn 




mina favoriter, Elin och Bodil! <3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0