Tre av fyra.<3

Skrivet: 2012-12-20 Kl. 22:33:43

Tre utan mina fyra gravid-appar säger att jag kliver in i v22 (21+0) idag.
Vilket känns helt underbart!
Den fjärde och sista appen som jag faktiskt går efter säger v22 imorgon (fredag).
Känns lite roligare att fira en ny gravidvecka på en fredag, eller hur?:)

Idag har jag jobbat och det känns i min kropp ska jag tala om!
Mina fogar värker så in i bomben.
Jag kan knappt ställa mig upp och gå för det värker så mycket.
Men vad ska jag göra när jag inte för någon hjälp?
Det kommer ju något gott ur detta iallafall!

Imorgon är det jobb igen (förbaskade julhandeln).
Jag jobbar som sagt kvar på change och säljer underkläder.
Vilket är en populär julklappsbutik.

Tänkte bjuda på en tjockisbild!
Ha en bra kväll,
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0