26 dagar kvar

Skrivet: 2013-04-06 Kl. 10:12:57

Åh de ska tydligen snöa idag, kollade på en app där stog de upp till 1-2dm!!! Vafan är de? Jag vill inte ha vinter nu IGEN! Jag vill ha vår, vår och en bebis (stampar med foten)..

Ligger fortfarande i sängen och har inte klivit upp än, har liksom inte vågat efter går dagen då jag mådde så jävla dåligt. Men magen börjar kurrar så de är nog dax snart att våga sig upp. Men inatt jag har sovit oförskämt bra, kan det vara för att jag är hemma igen? I min säng, kanske vem vet. Men jag har inte haft så ont i fogarna eller i bäckenet. Så jag har kunnat vänt på mig utan stök, bök och smärtor. :) hoppas detta håller i sig:)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0