Ledsen fettopreggo

Skrivet: 2013-04-02 Kl. 14:27:37

Fanfanfanfan!!! Blir så jävla less!
Jag och robin åkte till stan för att träffa barnmorskan och skriva förlossningsbrev. Och jag hade skrivit att de bökade 13.00 vilket de inte gjorde tydligen.. Efter en halvtimme så blev jag tvungen att fråga om dom glömt bort mig eftersom vi väntat så länge, men tydligen hade jag tagit fel på tiden och jag skulle ha varit där klockan 10.00 och inte 13.00!! KILL ME.

Som tur va fick vi en tid i morgon istället klockan 13.30.. Tur att vi fick så fort. För jag är lite nojig på havandeskapsförgiftning.. Eftersom jag har lite symtom på de nu. Men imorgon får vi se. Så håll tummarna.

Nu sitter jag här och surar för att jag i te ha någon bil + att jag vill umgås med någon. Men bor man där man bor så är de svårt att umgås med någon utan att ha en bil!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0