Helvetes dag.

Skrivet: 2013-02-04 Kl. 21:31:42

Idag så vaknade jag runt 08.?? Hur kan man vakna så tidigt på min lediga dag? Sen har jag sovit skit i natt också! Ont i magen och drömt mardrömmar! Näru! Hoppas på bättre sömn inatt.

Idag så tog jag min Audi (som tydligen skulle fungera sa robin) till stan för jag och jossan skulle kolla på en byro på erikshjälpen men vi hittade ingen. MEN jag tog iallafall bilen och var superglad att få köra min bil igen men sen när vi var påväg mot stan så börjar motorlampan lysa(!!!) kill me tänkte jag. Men så jag lämnade den hos pappa så hans polare fick kolla på den, men de visade sig att den läcker sjukt mycket olja så pappas polare fick lämna in den hos en annan polare till han!! Aja, as yrt. Men så imorgon måste jag avboka min besiktning av bilen och få den lagad innan vi besiktar den. Men en positiv sak som handlar om bilen är att jag har ju hela halvljus nu! (Köpte en ny lampa idag då ena har varit död ett tag)

Så nu slappar jag stenhårt i soffan och blänger på tv. Jag har sammandragningar hela tiden, samt att lilleman trycker på konstiga ställen i magen ...

Imorgon = work, samt ringa till Bilprovningen och läkarn!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0