Jag kom inte ut ur bilen.

Skrivet: 2013-01-02 Kl. 21:49:43

Vad tycks om nya designen då, folk?
Jag älskar den och det få jag Tacka min vän Matilda för. Hon ska även fota mig,magen och robin snart, nu i januari iallafall. Gå in och kolla på hennes underbara hemsida och njut av dom bilderna, www.fotografmahuldan.se

Men idag på jobbet har det gått bra faktiskt. Skönt med folk hela dagen, jag har alltid haft saker att göra så tiden har gått fort men ändå inte stressat ihjäl mig. Hoppas på samma imorgon då jag öppnar och jobbar fram till tre. Men jag kände inte av smärta så mycket i fogarna tills jag kom hem och skulle kliva ut ur bilen och inser att jag kommer inte ut!! Jag har för ont och de går inte. Vafan ska jag göra nu, tänkte jag? Ringa robin och be han hjälpa mig? Nää tänkte jag och fick dra mig ut ur bilen och gå med småa myrsteg hela vägen hem till oss.

Just nu kollar jag och robin på sagan om ringen 2 som är på tvn och jag längtar tills reklamen så jag få ta något att äta! Haha, en eller två mackor vore ju gott!;)

Även harman, min vän kom in på jobbet idag och hade en present till mig och bebis, mest till bebis dock! Jätteformat kläder. Tack för de gumman!:)

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

Åh gulle dig som länkat mig! :) Vad glad jag blev nu.

Tidpunk: 2013-01-02 @ 22:45:23
Bloggadress/URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0