Men imorgon smäller det. V25

Skrivet: 2013-01-10 Kl. 12:54:24
Då säger 3/4 gravid appar att jag går in i v25 (24+0) idag, alltid kul att smygläsa fast jag går efter den som hojtar till imorgon om v25. Medans vi endå pratar om min graviditet så kan jag säga att jag som kajsa mår bra, super bra och känner mig lycklig, glad och lite vacker faktist med min mage som bara växer. Kajsa som kropp så mår jag inte alls bra, min rygg, mina ben och mina fogar... killing meee!!
 
Idag så fick jag kliva upp klockan 7,00 för att skjutsa sambon till körskolan, men dra åt HELVETE vad jag var trött alltså, hoppas han tänker kliva upp och skjutsa mig när han fått körkort. man ska ge igen! Men jag släppte av honom och åkte till mamma och var nyttig och tog ett äpple och surrade med henne. Åkte till jobbet och mötte min syster Tina med barn som också skulle till mamma. Hur kan de vara så trafikerat hos min mamma och klockan hade inte ens slagit 9,30. Snacka om poppismamma. Håller tummarna att jag också bli en poppismamma.
 
Efter jobbet så ska jag träffa Elin Jonsson en sväng, blir lite fika sen ska vi även byta kön en sväng och fixa karlgöra, som att pumpa mina däck på bilen och fylla på spolarvätska.. Sen ska väl jag åka hem och även hon, kanske jag ska köpa med mig en ostsås hem så jag kan göra en soppa.. Broccolisoppa. Vore ju bra och nyttigt såhär som gravid.. Tråkigt att äta middag själv bara. Men vad ska man göra när karln jobbar eftermiddag då!
 
Idag har även jag och min prins varit tillsammans i 2år och 7månader<3 Grattis till oss. eheh! Att jag ens orkar hålla koll på hur länge vi har varit tillsammans.. Töntig som man är så påminner jag honom om de VARJE månad. Och påminner även honom hur mycket jag älskar honom, men det gör jag mer än en gång i månaden.
 
Ha en bra dag alla.
/Kn.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» frida

Haha jag och min karl har 2 år och 3 månader idag! :D Hihi jag är lika töntig som dig och håller koll och påminner (a)

Tidpunk: 2013-01-10 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0