Snosat på bebis

Skrivet: 2013-01-21 Kl. 23:10:52

Idag så fick jag kliva upp tidigt och skjutsa in sambon till körskolan och jag drog vidare till min syster och lämnade hennes barn på dagis sen käkade vi frukost hos henne. Vi pratade lite och kollade på bilder sen Tea och Tim var liten. Pratade självklart om bebis och om förlossningar. Hihi. Så rolig :) sen drog jag och hämtade robin, käkade på donken sen åkte vi hem.

Jag åkte vidare till josefine för att hämta upp henne och vi drog vidare till elin och hälsade på där, snosade på lille Manfred som redan blivit större. Tänkt så fort de går. Efter de så åkte vi till pizzan och köpte med oss middag hem till mig och satt och pratade resen av kvällen. Nu ligger jag i sängen själv med en vaken bebis i magen. Mysigt, men jag vet inte riktigt hur jag ska ligga för fogarna..

Imorgon är jag ledig igen, ska även då kliva upp tidigt och köra robin till körskolan och imorgon ska jag vänta hos mamma på att robin ska bli klar. Herregud att jag aldrig få sova ut på mina ledigadagar. Jag måste ju passa på nu innan det är to late.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0