Teen mom / fiskefilm

Skrivet: 2013-01-06 Kl. 19:10:04

Nu blir de ett mobil inlägg och hoppas på att de blir rätt ord på rätt plats så inte telefonen ändrar av sig själv.

Men idag så kom det in en trollunge till jobbet som jag känner, mosters älskade Tea och Tina kom och hälsade på. Vi tog även en fika efter jag hade slutat att jobba. Hon är ju bara så rolig Tea, jag har saknat henne så mycket. Så de var superkul att få träffa dom. Efter jag hade hängt med dom en sväng så träffade jag Josefin och andreas en sväng innan jag åkte hem.

Hem för att göra middag, det blev korvstroganoff och fjärilpasta. Men mums vad vi gjorde de bra, jag och min älskade. Blev mätta i magen samt matlådor och stroganoffen som var kvar blir infryst! Snacka om perfekt.

Och nu sitter jag och kollar på tv tillsammans med min älskade, jag kollade nyss på teen mom och robin kollar på fiskefilmer på ipaden. Teen mom vad Inge kul idag, trodde jag skulle börja gråta på slutet. Det var ett fint program idag, fast de var lite jobbigt att hålla in tårarna sådär. :) man få skylla på gravidhormonerna.

Imorgon är jag ledig, så jävla ledig! Kan knappt förstå att det är sant.

Dagens bild få lille Manfred stå för!<3
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Tina

Kul o träffa dig mä tyckte vi !

Tidpunk: 2013-01-06 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0