Idag

Skrivet: 2013-06-11 Kl. 23:30:14

Jag börjar med att svara på en kommentar ifrån lina!
Hon undrar hur vi kom fram till rätt vagn i denna djungel! ;)
- och jag kollade runt på internet, läste om vagnarna och frågade mina vänner och familj. Och en kompis till mig har nämligen samma vagn så mycket de hon sa om hennes vagn kändes helt rätt för oss. Då jag VET att vi kommer behöva en rejäl vagn då vi bor där vi bor . Vi kommer att gå på grusvägar och snöiga vägar så valde vi emmaljungan med lufthjul och inte gummi. Där ingick de regnskydd, solskydd, myggnät och sittdel. Helt perfekt! + att man får ju mycket hjälp av säljarna vilken vagn som skulle passa en bäst. :)

Men idag har jag och Walter sovit till 12.30 innan vi klev upp och tog vara på dagen, åkte till birsta med elin och köpte jeans till mig då jag är så jävla less på leggings. Blev en doppresent till Manfred som ska döpas på söndag också. Efter de blev de en sväng till mor och far där rikke, isa och nikkan också va! :) fick blöjor av mamma också. Nu kör vi på 3ans blöjor <3 mammas klump.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0