Bara ett och ett halft hjärta kvar. <3

Skrivet: 2013-03-15 Kl. 10:54:45

Välkomnar v34(33+0) idag med öppna armar. Helt fantastiskt att det inte är så mycket kvar alltså. Helt underbart, jag ser ljuset i tunneln, trots att risken finna att jag kan gå över i två veckor. Men självklart få lillman komma tidigare, han är så välkommen ut när han vill :)

Just nu ligger jag i sängen och dreglar efter en avokadomacka med stekt ägg på, men vem fan orkar kliva upp ur sängen då? Inte jag.. Så jag får väl ligga här ett tag till innan de blir godfrulle. Efter de ska jag nog plocka lite samt lyssna på bok, 50 nyanser av frihet? Eller mörker? De är tvåan jag läser iallafall. Bra spännande. Men sen har jag ingenaning vad jag och prisen ska göra idag, jag hoppas han vill vara med mig också. Han slutar iallafall klockan 14.00 så håll tummarna att han vill vara med mig. Haha. :)

Jag har iallafall lånat med mig kryckor hem som jag kan belasta mig på när fogarna är som värst. Så de känns ju bra. :) har läst att det är många som har blivit hjälpta och "fri" igen bara för att dom kan röra på sig som folk.

Bild kommer senare :)
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0