Framtid

Skrivet: 2013-10-28 Kl. 13:34:50
Skit dag idag. Jag mår verkligen skit. Är nere på botten idag, verkligen.
"Kärleken övervinner allt." Fuck that, vem fan ha kommit på den skiten? Och vem fan ge sig in i sånt? Jag hatar att älska någon, jag hatar kärleken när den är som sämst, för då är den verkligen sämst. Inge snack om den saken.

Jag önskar att jag och robin va tillsammans, för de gör allt för ont för mig nu, de gör ont att vara ensam, att sakna, att älska. Jag vill bli hel, jag vill ha en hel familj och jag vill att Walter ska ha de bästa.. Klart han har de bra med mig, absolut!!

Men de är födelsedagar, julafton, mor/fars-dagar... Han kommer ju få slitas fram och tillbaka mellan mig och robin resten av livet. Han kommer att stå emellan oss.. Ha dåligt samvete för att han är hos den andra föräldern när den andra är ensam. Ja, han kommer få de jobbigt. Och jag har ju sett hur skilda föräldrar ha påverkat mina vänner, och jag vill inte att han ska ha de så. 

Jag älskar robin och kommer aldrig sluta kämpa! Aldrig.

Och förlåt om allt jävla tjat om robin, min ångest, mitt mående och allt som är dåligt. Men jag måste få skriva ur mig.. Och här är de enda stället jag kan göra de! Förlåt igen..

/kn
Vill tacka min bästa kusin som ställer upp i vårt och torrt för mig och lillaw! Vi älskar dig!!
Lillaw och hans stora kusin myser.


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0