Anna, Alfred och tatueringar

Skrivet: 2014-04-21 Kl. 00:30:04
Idag har jag varit med anna och hennes son Alfred, så himla mysigt. Walle och affe går så himla bra ihop, så dom ha lekt hela dagen.

Amanda kom när dom åkte, och med sig hade hon sin tatueringsmaskin. Så nu har jag äntligen gjort min tatuering som jag ha velat haft länge, den efter min pappa. En sån som man bror ha gjort på han. Sen gjorde jag en text på vardera smalben och sen kunde jag inte hålla mig. Gjorde en på mig själv och en på Lillie.

Men jävlar vad jag skakade, lillies ena blev alldeles skakig, den andra blev helt okej på frihand sådär.. Haha!

/kn
Vänstra är pappas, den högra är min.

Texterna på benen, sjukt svälld och massa bläck kvar.

Bildbevis på mig ;)
Skakiga bildbeviset
Lillies andra! (Sjukt stolt;))


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0