idag.

Skrivet: 2014-06-03 Kl. 20:42:40
godkväll människor.
idag har jag jobbat på change, och kände att jobba där har jag verkligen kommit över.. Så nu har jag jobbat min sista dag där, hade ju ett pass till men kände verkligen att någon annan förtjänar det bättre än jag. varför ska jag gå runt och jobba där, och vara bitter? nä, så nu är jag över där och är verkligen en pressis på riktigt. PB-kajsa vettni.

Åkte till mamma efter jag hade varit och hämta walle på dagis, åt middag och busade på med henne. pappa gick upp och sov just för att han skulle jobba natten i natt, walles favvo. Sen for vi hem, strax efter 18.. kom hem och började dammsuga, efter de gjorde jag klar wallis för natten. efter de så började jag tokstäda. imorgon är det visning av min lägenhet nämligen. så nu luktar det gott och inte massa leksaker överallt :') dom där älskade leksakerna... dom är minsann överallt dom.

ikväll så hoppas jag på att få träffa min älskade teodor, vi har gått om varandra i några dagar nu, liksom inte träffats så mycket och snart drar han liksom till norge också. huga :'( han fick väcka mig i soffan igår när han kom hem. wops, skulle bara blunda ögonen i pausen till halv 8 hos mig, men somnade visst. så IKVÄLL, ikväll hoppas jag på att få vara vaken så jag få umgås lite med min fina.

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0