Känner mig bra idag.

Skrivet: 2015-04-12 Kl. 23:50:16
Idag klev jag och Walle upp runt halv 8 vill jag minnas. Började dagen ned att slå igång en tvättmaskin. Vidare till frukosten, macka och mjölk. Sen blev det lite tv tittning för att vakna till liv. Tvätten klar och redo att hängas, vek den andra och hängde den som va klar. Jag va lite rastlös i själen. Så jag började städa i köket, dammsög och moppa, vipspips så hade jag möblerat lite i köket också (tillbaka som vi hade först.) 

Sen blev det mer tv tills Teodor vaknade runt 12 typ. Lite kaffe och mellis för mig och lillaw. Sen jävlar tog vi tag i att städa hela övervåningen medans lillaw låg och sov. Bädda rent i allas sängar, plocka, dammtorka, dammsög och moppade golvens. Fantastiskt skönt må jag ju säga nu i efterhand. Sen blev det två maskiner tvätt till. 

Gordon kom till oss och fick välja middag, hamburgare och strilles valde han. Sen satt vi och myste, dansade och lekte i soffan fram tills Isabelle och Matthias kom på en liten fikasväng, Walle bjöd på underhållning av dans. 

Fantastisk dag.

Imorgon är det jobb, som jag har längtat. Men nu ska jag sova så jag orkar med alla barnen imorgon. :)

Ha en fin dag.
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0