En fin dag

Skrivet: 2015-02-19 Kl. 16:11:25
Igår sa jag upp mig ifrån Pressbyrån och det fick även bli min sista dag också. Blir bäst så. Jag har ju inte alla mått nå bra på den sista tiden. Och stor del av mitt mående har varit som det har varit var pga av jobbet. Jobbrelaterat helt enkelt. Mer än så behöver jag nog inte säga. Jag har haft en fintid på Pressbyrån och det har gett mig mycket. Otroligt finbutik som jag kommer att sakna, verkligen! 

Men livet går vidare, även jag och även på jobbfronten. Så idag har jag varit på inskolning som personlig assistent. Och det var ju helt fantastiskt. Att jag inte ha provat på det tidigare! 🙊 men så nu för vi se vart min resa leder inom det.

Jag älskar ju verkligen att jobba med människor, på alla plan. Men att hjälpa och att finnas där är de bästa. Jag är en social människa som älskar att hjälpa till. Så ja, nu kör vi! Så det ryker!
Idag har jag jobbat 7.30-15 och jag känner mig lika yr som bilden talar!;) 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0