Första dagen

Skrivet: 2015-02-05 Kl. 05:27:46
Första dagen på jobbet sen operationen. Känns väl sådär, känns trött! 😂 har ju levt lyxliv med sovmorgon och legat kvar i sängen och dragit mig under täcket, läääänge. Men idag var de andra bullar, upp och hoppa klockan 4.00, gjorde mig klar och drog till jobbet. Och baka.. Morgonkaffet satt som ett smäck dock! 

Sedan slutar jag 10.30, ska nog iväg en sväng till en människa och se vad han tycker och tänker med saker och ting, nej det är inte facket för er som vet. Utan en annan människa, vis människa. Som kanske kan ordna ett och annat för mig. Men vi få se om jag får någon tid idag.
Sen hade jag tänkt att åka till mamma för att hämta lite papper. Sen ska kag nog hem. Även om jag hemskt gärna skulle vilja åka och hälsa på någon. Men huset städar visst inte sig självt. Även tvätten tvättar inte sig självt heller. Tråkigt nog. Men huset ska lukta gott och se rent ut, kan jag tycka.

Teodor, min underbara sambo har verkligen inte tid med sånt, speciellt inte nu. Då han jobbar från tidiga morgonar till sena kvällen för att jobba in massvis med timmar för att kunna åka iväg på brandmnskurs. Utan att ta ut semester. Vilket underbart jobb då man kan göra så🙊 vart hittar man ett sådant? 

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0