Fredag!

Skrivet: 2015-02-20 Kl. 22:01:34
Teodor kom hem ifrån jobbet då kag stod i duschen och hade precis blivit klar. Jag hade rakat hela kroppen och till och med skrubbat hela kroppen. Jävlar vad jag kämpade på med att få mitt yttre att matcha mitt inre, för tro mig. Jag har mått som en prinsessa idag.

Vi gjorde oss klar och åkte mot stan, blev ett stopp på terrängmaskiner först för att säga hej till molle som inte ens va där. Men Rasmus bland annat va där så vi stannade kvar och surrade lite. Vidare och tvätta teodors bil, och vidare till gordons dagis för att hämta honom.

Sen blev det ett stopp på Coop för att handla lite mat, blev pizza till middag i bergsåker och ett stopp hos mor och far  på kaffe och lite mys. Vidare hem igen. Tv och soffamys.

Inorgon blir det nog lite pimpling om vädret tillåter. Vore ju mysigt iallafall. Annars blir det nog en prommis för min del. Nu jävlar ska kroppen bli fit! ;) 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0