Hur kan man vara så egoistisk?

Skrivet: 2015-02-05 Kl. 06:32:04
Jag blir så trött på mig själv, att jag tror att alla människor har stort hjärta och håller de dom lovar. Och framför allt om jag säger att jag vill att de jag säger ska stanna mellan oss så hoppas jag ju på det.

Men en "vän" i mina ögon, visar sig vara tvärt emot. En riktig jävla rövslickare och framförallt en människa som inte står för vad den säger. Ljuger och gör allt för att skydda sig själv, skiter i andra. Som över hugger mig i ryggen. Inte bara en gång heller. Skillnaden på dig och mig är att jag väljer att alla andra ska ha det bättre än mig, eller åtminstående lika bra. Medans du själv är så jävla egoistisk och bara tänker på dig själv i alla lägen. Och vad tjänar du på det? Ja nog har du det du vill, men inte fan har du kompisar, du kanske ha en, två. Men tror mig, det varar inte länge till. För vitt vad jag vet så har vi några gemensamt och dom tycker samma sak som mig. 

Medans jag skrattar mig lycklig över att människor visa sig vara falska, opålitliga och egoistiska så vet jag sanningen i allt, vad du ha sagt och säger. Men lugn sockertoppen, de stannar hos mig! Du kommer långt av att vara egoistisk, men hugg aldrig dina vänner i ryggen för att komma först i kön. Du tjänar inte på det. Göllet!

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0