Malligast i stan

Skrivet: 2015-02-25 Kl. 20:23:48
Idag har det varit jobb för min del, på östero skola. Underbart jobb, och jag trivs med allt som har med jobbet att göra. Och det bästa är ju att jag har raster 🙊 jag har väl aldrig haft en rast i hela mitt liv förut. Men 9-17 var jag där. Vidare hem för att käka middag med grabbarna. 

Sen kom mamma och pappa hit på besök också för omväxlingenskull. Elton va med också. Så en nöjd och glad Walter. <3 

Nu innan Walle skulle somna så provade jag att sätta Walle på toan, han har kissat på toan en gång tidigare med mig men både kissa och bajsa flera gånger med Teodor. Men nu så satte jag han på toan och han både kissade och bajsade. Wooohoooo!! Gissa om mammsikajsa blev lyckligaste och malligaste mammsssiiin i stan? 😂😂

Nu ska jag och Teodor mysa ner oss i soffan innan han ska iväg på kvällsjobb.. Man få passa på med de få minuterna vi har i lag. 

/kn

Fick ett fint hjärta här om dagen på skolan<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0