Måndag

Skrivet: 2015-02-23 Kl. 20:46:59
Åh herregud vilken dag.
Egentligen har jag inte så mycket och skriva, fast jag har gjort så mycket saker och lärt mig massa nya saker.

Men jag har jobbat som personlig assistent idag, andra dagen som jag inskolas 7.30-17! Sen åkte jag hem och pussade på grabbarna lite. For vidare till ede.

Där jag va på jobbintervju som personlig assistent. Som kändes helt fantastiskt bra alltså. Hela kroppen bara ropade JAAA HÄR SKA DU VARA. Så redan efter 3 minuter så kände jag mig "hemma". Men det var endast extra vid behov och ett sommarvik.. Fast samtidigt, det är ju en början. :) vem vet, vad som helst kan hända. Någon som blir sjukskriven, gravid eller vad som helst. För där var det sån fin stämning.

Nu är jag hemma igen. Jag hann med att natta pojkarna. Sen drog Teodor iväg på sitt jobb igen. Så här ligger jag i soffan, utslagen och nöjd. Nöjd av livet och vad det har att erbjuda. Jag är så lycklig.

Nu är det ordning och reda på torpet och det är jag som bestämmer där.

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0