Skottning

Skrivet: 2015-02-01 Kl. 20:21:07
Jävlar anaka va skönt det va med en lugn och fin lördagkväll ensam. Synd att jag inte hade något gott att tugga på, men wtf? det är väl lika bra de.

Sen idag skulle vi åka till mamma min, men så fort jag öppnade dörren så insåg jag ganska fort att jag kan inte åka någonstans alls utan att ha skotta. Och att skotta med lille Walle va ju inte de lättaste. Så fick ringa till mamma och säga att vi fick bli hemma.

Teodor, Zandra och Jens kom mitt i skottningen tack gode Gud. Så då var de bara att gå in och koka på lite kaffe, eller Teodor kokade kaffet. Jag satt inne och vilade. Haha! Helvete va jobbigt de är att skotta. Sen mitt i allt så kom vi på att vi va hungriga, så då drog vi till luddes och käkade lite. Walle pratade mest med alla andra som va där och åt. Socialaste ungen i stan, jajjemen. De är min unge de! ☺️

Nu sover Teodor i soffan och jag kollar på tv, gött de. Walle sover han med! ❤️

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0