Ångestdagen blev en mysdag

Skrivet: 2015-01-26 Kl. 23:30:34
Min ångestdag blev ingen ångestdag. Dock låg jag ju kvar i sängen tills 13.30, klev upp och käkade frulle och drack massvis med kaffe så klart. Sen drog jag igång en tvättmaskin, började små plockade lite. Sen jävlar kom jag in i ett städmode. Dammsög, moppade, tvättade igen, bytte sängkläder och balalalaaaaa..

Sen kom lillprinsen hem. Och han ville sitta i soffan med filten han. Åh<3 sen fick jag nog. Så då tog jag med mig lillemannen upp till hans rum och lekte lite. Sen kom mina andra två grabbar hem. Och då ringde middagsklockan. Strilles och korv fick de bli. Mums. Kaffe och tvmys.


Nattade barnen, hängde tvätten och sedan blev det bestämde jag och Teodor för att mysa lite.

Imorgon ska jag och Walle till Josefin och Sigge på besök, tror Elin också kommer. Vidare till Gordons dagis och in med han i bilen och vidare hem. Sen tror jag även att Ida och Isabelle skulle komma på lite kaffebesök. Vi får väl se om jag har den turen! 💕💕

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0