✌️

Skrivet: 2015-01-16 Kl. 10:32:57

Hej Elin! 
Jag har alltid sagt, "allt eller inget! Jag vill ha sillituttar eller inget alls." Så sa jag när jag va i tonåren eftersom jag hade ganska stora bröst då, eller har alltid haft! Sen under graviditet och amning blev dom ju ännu större och poff så va mina tuttar borta. Och att ha haft "stora" bröst och gå till ingenting på engång kändes både fel och tokigt och insåg ganska fort att jag ska göra bröst. Mina kläder satt ju inte ens bra längre utan tuttar. Men få se hur de blir nu då, med dom nya lökarna.

Nya brösten är ju inte stora, långt ifrån playboytuttar. Jag själv tycker mina nya tuttar har samma storlek som jag hade i tonåren. En fin hylla liksom!:) ser naturligt ut.

Sen att spara till op. Vill man så kan man? Eller hur? Ingenting ör omöjligt och allt handlar om att prioritera. 

Tack för kommentaren och hoppas du är nöjd Elin!

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0