Fina vänner ❤️❤️

Skrivet: 2015-01-22 Kl. 23:39:42
Jag önskar att jag hade en liten Apple dator, en bärbar. För då skulle jag ligga i sängen varje dag och varje ynka minut jag hade över till att blogga långa inlägg om saker och ting. Hade förmodligen lagt ut såååå mycket mer bilder osv. Men nej! Ni få nöja er med mobil inlägg. Felstavade ord, snabba meningar med bortglömda ord. Japp, de för bli så!

Idag kom ju Josefine och Edit! Jag bjöd på korv med bröd (a) och kaffe med en kaka så klart. Och Edit var blyg i kanske 3 sekunder sen blev hon varm i kläderna! De gick undan :) pussar och kramar fick jag också, fast hon tydligen är en svårflörtad liten fröken! Jag och Josefine satt och pratade på, om allt! Tänk att allt är sig likt när man träffa äkta vänner, som man inte ha träffat på länge! Allt faller sig så naturligt då vi träffas. Sen när det var dax att fara för dom så va det en liten fröken som inte ville hem, eller klä på sig🙊 så då fick man rycka in och ta på henne kläderna, pussa och kramas hejdå. Gullgumman❤️
Selfieeddan

Kollade på frost med Gordon, tredje dagen i rad dessutom. Toppen bra tycker han, ja jag med också för den delen. 

Imorgon blir det förmiddags dejt med boddan Bodil wedberg. Känns ju också toppenbra. Samma där också, vi behöver inte träffas på 10 månader men när vi väl träffas så är det som igår. Gud vad jag älskar äkta vänner alltså! <3

Nu ska jag snicksnacka lite med Teodor, kanske kolla på en dokumentär. Sen blir det natten för vår del. Ha en trevlig kväll fuckers!

/kn




Fan vad jag lurar er nu. Inte tror ni att vi är såhär snygga eller.. Nu kommer jag med en äkta bild. Hur jag och Bodil alltid ser ut då vi hänger tillsammans!











Japp! De va vi i ett nötskal! 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0