Ta hand om mig, Jag kvävs.

Skrivet: 2015-01-29 Kl. 22:08:59
Jag har tappat mig själv... Igen..
Jag ska hela tiden tänka på andra, andra än mig själv. Det är barnen så klart i första hand, mina älsklingar. Allt för att ni ska ha det bra, så klart!<3 det är min älskade sambo. Men er tar jag hand om, mer än gärna. Sen kommer det till vänner och de runt omkring mig. Jag vill så gärna finnas för er med, jag vill ju att alla ska ha det bra som är runt om mig. Men det kväver mig, långsamt. Jag tappar bort mig själv. Vem är jag och vad är mina behov nu? Jag har tagit alkoholen som tröst nu ett tag men vad fan är det för tröst? Nu får det vara nog med det. Jag är för fan mamma och ingen jävla 14åring eller? Klart jag ska vara ute och festa ibland. Men inte varenda gång jag är utan barn! Nu får det fan vara nog.

Jag ska finna mig själv igen, jag ska må bra och jag vill må bra igen. Jag vill vara en trygg mamma/Kajsa med mycket energi, våga säga ifrån då det blir för mycket och hålla mig undan. Ensamhet och tystnad är läkande för mig. 

Haft kusinvictoria här idag, det är minsann en vettigfilur. Vi hade tvn avstängd, tända ljus och bara snackade. Så jävla härligt att bara få andas och vara Kajsa. För det kan jag verkligen med henne. Hon tar ingen energi av mig utan hon bara ger. Ger och ger och ger. Jag älskar dig för det.

Från och med nu sätter jag ner foten, för mig själv. Jag ska hitta mig själv igen. Ensamhet och tystnad, det är det jag behöver. Att få ligga nära Teodor och bara få vara. Det är läkande. Jag behöver kärlek och närhet. Ömmande ord. Kärlek ifrån barnen och min familj. Jag behöver lycka i min vardag. 

Nog om detta.
Jag.
Ska.
Hitta.
Mig.
Själv.
Igen......

/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Alexandra Holmsten

Du är bäst Kajsa! Saknar dig supermycket<3

Svar: Va fin du är! <3 saknar dig med!
kajsa

Tidpunk: 2015-01-30 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0