Trots

Skrivet: 2015-01-29 Kl. 13:20:34
Idag skulle jag och Walle ha en bra dag. En mysig dag. Så vi for till mamma och åt frukost och vidare till Birsta för att köpa present till Gordon, luncha osv. Men det blev inte så. Kom på Birsta och som tur är va mamma snabb att hitta present till g och sen brast Walle. Allt va nej nej nej. Inte sitta i vagn, inte sova, inte gå, inte ta på kläderna osv. Och då brast jag. Tog upp pojken och satte han i bilen och drog hem. Blir tokig på dom här faserna. 2 års trotsen? Ja!

Så nu försöker mamma få han att sova ute i vagnen. Går inte så bra tror jag. Eftersom dom har varit ute i 15 min nu kanske.. Jag som måste åka och handla inför fredags kalaset också. Men nej, får nog göra det imorgon då.. :( vart är min glada son? 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0