TvĂ„ 🐝(flugor) i en 👊

Skrivet: 2015-01-19 Kl. 23:55:50
Helvete, kanske ska berÀtta vad jag gjort idag?

Vaknade klockan 10.00 av att larmet gick. Det första jag gör Ă€r ju sĂ„klart att titta pĂ„ telefonen. TvĂ„ sms ifrĂ„n fina Josefin och Isabelle. Josefin skrev 9.55 och Isabelle 9.56 😂😂 de bĂ„de ville umgĂ„s, och smidig som jag Ă€r sĂ„ tog jag en fika med bĂ„de tvĂ„ samtidigt. TvĂ„ flugor i en smĂ€ll.

TrÀffade Lillie innan jag fikade ocksÄ. Hon hakade pÄ mig till mekonomen, jag skulle nÀmligen köpa bromsskivor till opeljÀveln. Snabbopel, terrÀngopeln, rggaropeln .. Ja you name it!

Efter fikan sĂ„ drog jag vidare till gordons dagis, hĂ€mtade upp han och drog pĂ„ teodors jobb en svĂ€ng. Vidare hen och elda tusan i kĂ„ken. Och nu Ă€r det sĂ„ jĂ€vla varmt sĂ„ jag vill dö typ.😂 lite dĂ„lig pĂ„ att elda, allt eller inget! Mitt vanliga motto liksom!

Nu snarklÄdan, imorgon kanske de blir en date med Isabelle och sen blir det Äterkontroll pÄ brösten. Hoppas allt ser bra ut. För det kÀnns bra iallafall. :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0