Jävla människa jag är.

Skrivet: 2015-07-15 Kl. 23:23:16
Undra hur många gånger till jag ska behöva falla innan jag känner mig stark nog?
Undra hur många viljor och tankar jag ska behövs dras med innan jag ha valt rätt.
Undra hur många människor omkring mig jag ska behöva förstöra innan jag själv är läkt.
Undra hur många som egentligen förstår vad som försegår i mitt huvud, tror nog ingen människa skulle vilja byta ens.
Undra hur många jag egentligen kan berätta sanningen för?
Jag vågar inte, jag litar inte. Jag vill inte släppa på mina portar heller.

Jag dödar allt som är på min mark, tydligen. Jag har ju bevisat de redan.
Alla som vill mig väl, krossar jag, utan samvete.

/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Sluta!! Du krossar ingen! Du är en fantastisk människa <3 jag älskar dig ja!

Tidpunk: 2015-07-16 @ 10:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0