Nu är vi hel

Skrivet: 2015-07-06 Kl. 08:59:07
Godmorgon.
Ser på statistiken att ni har börjat fått upp hoppet på mig igen. Fler och fler läsare varje dag. Bra jobbat hurrni, ska se om jag hinner med att blogga på min ledighet också.

Igår klev jag av ett arbetspass 8.00, sprang typ hem av saknaden av grabbarna. Mötet en överlycklig Walle i dörren med en storkram och pussar.

Slog på en pannakaffe, gjorde i ordning jordgubbarna, pojkarna ville äta frulle ute. Så de fick väl bli så då. Lite kallt för min del ;) det blev en supermysig frukost med hela familjen. Gjorde oss klara för skoshopping, Walle fick två sommarskor, Teodor 2 nya och Gordon ett par. Jag skippade skorna denna gång. Vidare till sättna för att spana in dragracingen.. Spännande! 

Sedan åkte vi hem till pappa, käkade en tidig middag där, pannkakor! sedan gick vi ut och lekte lite. Spelade fotboll för de mesta. 

Strax innan 18 så drog vi till tågstationen för att möta upp Rikke mamma och NIKKAN som kom hem ifrån Barcelona ❤️❤️❤️❤️ lyckan va total!! Sen följde vi med hem till Rikke och Ronny en sväng. Seeeen va vi äntligen hemma efter en lång dag på vift!

Nu sitter jag på jobbet och jobbar fram till imorgonbitti. Jag är så trött i kroppen och mina fingrar har domnat bort. De brukar göra så ibland! Jag antar att det har med stress att göra. Men inte ens kaffe hjälper idag. Jag längtar så mycket efter en sovmorgon. Men snart så! 

/kn












Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0