Ursäkta frånvaron

Skrivet: 2015-03-23 Kl. 19:49:52
Ja jag vill inte blogga då min blogg är sä ful. Har inte heller suttit vid någon dator heller för att fixa de.

Jag har inte gjort så mycket heller under tiden jag har varit borta här ifrån heller. Jag har typ jobbat på Österro skolan och jobbat som personlig assistent. Så jag har jobbat 6 dagar i veckan nu, i tre veckor. Och har ytligare någon vecka kvar av mycket arbete.

När livet är på topp så är de ändå saker som trycker ner mig. Men de är bara saker jag själv måste ta tag i. Men just nu har jag inte tid.

Sen ville jag bara säga till mina vänner är att jag har inte glömt bort er, jag tänker på er varje dag. Men jag har inte tid att höra av mig då jag jobbar hela tiden och har ett hem som förfaller. Men jag orkar inte! Jag gör det jag måste, sen går jag och lägger mig runt 20-21 tiden. Och sover fram till nästa jobbmorgon. Jag ber om ursäkt för mitt humör, min frånvaro osv. Glöm inte bort att jag älskar er osv. <3

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0