Toppar och dalar

Skrivet: 2016-04-23 Kl. 22:05:06
Som jag trodde.
Sköldkötteln mådde utmärkt, men bara inte mitt inre jag. Så nu har min läkare skickat remiss av utredning. Känns toppen tycker jag, dock det jag ska utredas för kändes inte som jag riktigt. Men det får jag ju säga till läkarn jag kommer träffa där, på psyket. Men det kommer att kännas så skönt om jag nu skulle få en stämpel på mig. Att veta varför jag mår som jag gör, hur ska jag tänka nu och där. Varför jag känner som jag gör, hur gör jag med känslorna då. Varför jag reagerar som jag gör, hur gör jag då. Att mina toppar och dalar kanske kapas av till hälften. Att min sömn kommer bli bättre.

Ja jag är nyfiken på framtiden och alla förändringar jag kommer genom gå.

/kn


 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0