kvällen!

Skrivet: 2007-10-14 Kl. 23:11:20

idag har de varit en skön dag fast ändåså inte.
de började med att jag och pappa gick på pizzan och käkade, och sen kom lillie och maria hem till mig, och då såg vi på nån as bra kärleks film, love nått:d haha kommer inte ihåg vad den heter, eller igentligen gör jag de, fast kan bara inte stava :D hahah!;)efter filmen va slut så gick vi till coop för jag skulle köpa en dricka, tog med mig hunden ut också "ELVIS" så maria ville vänta ute med elvis medans jag och lillie gick in och köpte cola, efter jag shoppade på coop så gick vi vidare hem till mig och satte oss i mitt rum och tände lite ljus och hade lite musik i bakrunden medans vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord! men sen ringde marias mamma till maria och sa att dom skulle åka hem, så marias mamma kom och hämntade maria och lillie,och jag satt mgi vid datorn, men sen ringde syrran och sa att jag skulle komma upp till henne och käka chirre dirre och dricka lite cola,men självklart gick jag dit men skippade chirren och dirren,för jag har käkat så mycket idag(A) tjocka mig, måste ut och springa bort allt jag har käkat idag! så imrn ska man väl ut och springa efter skolan och de! men vi såg iaf på beck,sen nyaste :) så jävla bra :D hihi, och sen så satt vi och snackade ett tag! sen såg jag att klockan va mycket så då vare bara att gå hem,ringde niklas en singal för han ringde ju mig förut mitt i filmen,så fick han ringa upp, så jag slapp gå  "ensam" hem, så nu sitter jag fortfarande och snacka med ha i telefon och sitter här vid datorn och skriver : ) menmen, jag tror jag måste gå och lägga mig snart, måste ju komma upp i tid imrn för de är ju skola! menmen, skriver nått imrn :) pössheeej!<3

maria som kille!
lillie som snygg!
mig i min nya kofta!
 mig som ledsen :(


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0