åhhej!

Skrivet: 2008-04-30 Kl. 10:44:36

tjänare
det var ju ett tag sen jag skrev, men jag skriver nu lite smått och gott :)
just nu sitter jag på på lektion(extra engelska) vi fick sitta i data salen idag
och göra vad vi ville :D snällt  av pelle tycker jag :)
sen blire lunch för min del, undra vad det är för lunch..
fisk säkert, som vanligt tycker jag! och jag som verkligen hatar fisk :(
men snart kommer rikke hem och hälsar på en sväng med isa :)
ska bli rikigt kul att få träffa henne igen, känns som de va evigheter sen!

idag/ikv sista april.. hm, de blir nog fest.:D
undra om dom som jag har frågat kan köpa till mig då!
jo men det tror jag nog:D
annars så får jag väl smutta lite av simon då :)
men jag och simon ska hem till hussen på norra vi :)
blir nåra hemma hos henne då, bara vi och nåra nära och kära:D

men efter jag har slutat så ska jag åka hem, men innan
jag åker hem så måste jag få tag i en telefon och ringa
till simon och säga att jag åker nu, så han också kan åka
så träffas vi vid mej :P
så får vi ta och göra oss klara och senare bege oss till henne :)

haha, nu kom thomas rullade till mig :D
han säger  ingenting, utan han bara kollar på vad jag gör för nått:P
han är ganska speciell men bäst:D hahah!
men nu ska jag ta och avrunda mitt inlägg:)
hare bra alla snyggingar och även alla fula ochså :)

I MISS MY SIS<3
i love you

tina, jag älskar dig också: )
ja juste, du ska ju kolla om du får en flicka eller pojke
till unge idag du :) jag vill att du ska få ett flickebarn ;)
men det är jag ensam om TYVÄRR:D hahah!
men jag älskar dig tina, hoppas allt går bra nurå :)
hoppas du står ut med alla fyllisar ikv då ;)

simon, jag älskar dig. du är bäst! 3 månader på fredag då :)
känns som 3 veckor, men det är det ju inte :)
men jag älskar dig iaf.. du är bäst älskling.
finns ingen bättre än dig!

men titta, nu kommer thooomas igen :D HAHAHH!
han är rolig han :D haha men nu skrattade han iaf:P
men säger fortfarande ingenting ;)
TJABBA!!<3<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0