rädd&osäker

Skrivet: 2008-04-06 Kl. 21:33:47
ja men vad ska man säga?
måste läsa samma mening engång till!
läser jag verkligen inte fel?
det står verkligen så!

vad ska jag göra nu?
bita ihop och gå vidare?
bryta ihop och stanna kvar?

kommer det blir bra igen?
eller kommer det fortskätta så här?

jag är så osäker.
osäker på mig själv
och nu kommer du och gör så här.
nu känner jag mig mer osäker.

jag är nog ett fel
ett stort fel

tankarna börjar snurra
snurra för mycket och för många
dom tar över mig



fredag: då var jag hemma med mamma och bara myste på, såg på film
och käkade gott :)

lördag: då åkte jag och mammsen på birsta, fick en kläning av henne, tack mamma!<3
och sen gick vi till ikea och köpte en bäddmaddras och skohorn och sånt!
och sen åkte jag till a-vik och grillade och sjung och söp:)
as kul!<3 tack för kvällen!

söndag: idag så har jag myst med mamma också, käkade ute
och såg på film och grejjer!
och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
min kompis har presis sakt upp kontakten med mig.
och jag vet inte hur jag känner och mår!:(
det ända jag vill nu är att ha min älsklings simon här
och mysa och snacka med!<3 men snart är han hemma,
han har varit på cup, dom kom tvåa<3 bra älskling!
imrn ska jag vara med honom efter skolan!
och han ska sova hos mig på onsdag till torsdag också<3
saknar dig så otroligt mycket älskling<3<3

hoppas du hare bra rikke, saknar dig som en TOK!
vill komma och hälsa på dig nu snart!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0