tjodilooo!

Skrivet: 2008-04-25 Kl. 08:49:59
tjena tjena..
sitter på skolan nu och väntar tills vi få rast så man få ta
och sätta sig i solen och sola lite med vännerna ;)
tog moppen till skolan idag, äntligen :D:D:D
snart har jag so läxa och jag måste fuuuskaaa..
för jag har inte tränat på den,skääms kajsa!

tina kom hem till oss igår och busade på:D
as roligt :) har saknart dig Tina :D
och sen kom simon hem till oss så då
var jag med han och dampa som vanligt
men det är ju ganska roligt:)

och snart kommer rikke hem en sväng
med hennes nya flickvän :D wiho.
ska vi kul och träffa DIG RIKKE!!<3<3
missmissmiss

efterskolan ska jag hem och sola lite
och sen kommer väl simon hem till mig :D
så vi ska väl försöka hitta på nått skojj..
men de slutar alltid att vi är hemma och käkar
chirre och dirre och cola! hAHAH! HEJDÅ!
älska dig simon

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Saaaaaaaaaaknar dig min lilla lillsnuppa!
Vi ses om 10dagar!lääängtar!

lägg upp lite kort, saknar att se dig!

Pus spå dig o glöm inte att plugga,de lönar sig i längden!

Tidpunk: 2008-04-28 @ 15:41:09
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0