happyface

Skrivet: 2008-08-27 Kl. 14:40:38


var somsakt på mötet på iv idag, det gick bra :)
fick komma till en annan "lärare" där, som har
hand om massa skit ;) kommer inte ihåg vad.
men hon har iaf lagt in mig på handel & barn o fritid,
och hon sa till mig att jag kommer troligen komma in
på handel, så det känns skönt som fan :D

kommer jag in på handel så kommer jag in där om
ca 1 vecka, 1 ½ vecka, så det känns TOPPEN!
och hon sa till mig att jag ska bära mobilen på mig
hela tiden så jag kan svara när nån ringer och säger
att jag har kommit in på någon linje :)

FETT GLAD TJEJ I REGNET IDAG :D!!



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

GRATTTIS SWEEEETIE

Tidpunk: 2008-08-28 @ 12:18:18
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0