skola

Skrivet: 2008-06-30 Kl. 23:59:44



idag har skolan gått sådära.
somsakt sååå hata jag måndagar..
och är alltid lika trött hela dagen, blir aldrig pigg heller :C
efterskolan så åkte jag hem, och simon satt redan inne
på mitt rum, lite ovanligt:) men kul :D
vi låg i sängen och brottades och dampade som vanligt.
blev att vi köpte chirre och dirre och såg på film!
(som vanligt de också)
ps. jag glömde att vi drack cola också, det är viktigt;)

efter film tittandet så spelade vi lite kort (ja vi är gammla)
och sen efter ett tag så ringer mor min och vill
att jag ska komma och hämta henne nere i stan.
hon hade varit på gf, dom öppnade somsakt idag!
fast det är ju gratis !:) men det är klart jag
hämtade henne med min lilla moppe ;D hahaha
ganska kul faktist !! och nu sitter jag här.
simon åkte hem när jag hämtade mamma!!
ska lägga mig i sängen nu och ringa honom!
skola imrn<3 ;)


PÖZ



som sakt så älskar jag utsikten ifrån alnöbron !!
som sakt så är jag alnö bo igentligen ;)
i hjärtat iaf..;)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» storasyster

åh vad snäll och go du är med mamma!

Herre min gud vilken mensvärk jag har... dock utan mens..har aldrig varit med om dyligt.. mår så dåligt att jag känner mig febrig och spyfärdig...o denna äckliga hetta på de.. 35gr,plus skolan.. plus allt!

jädrar vad jag har att dona med nu..älskar idg,... kämpa på snuttan, vi ses snart!



du är bäst

Tidpunk: 2008-07-01 @ 21:36:38
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0