idag blire fest :)

Skrivet: 2008-03-25 Kl. 19:51:14
hellluu:)
idag har jag varit med tessa och poppat lite musik,tina ringde efter ett tag och frågade om vi villehänga med på birsta,lätt som fan va vi då ;) haha så käkade vi på donken (a) de va as gott:D
sällan jag käkar därdå :D efter donken ätandet så gick vi runt och kollade lite..
tina och shoppade en efter en grej :D
och jag köpte en ny maskara, men den va dyr som fan men lätt värt de:D
och nu sitter jag och tessa här och letar efter sprit till simon filip emelie och oliver.
vi tror vi ha fixat de,men de vet man ju aldrig!
jag och tessa är ute i tid vi iaf, så vi är klar för festa nu vi :D
haha=)

men  nu ska vi ta och lira lite gh3;)
jag, tessa och plastgittaren<3 
kan inte bli bättre, eller jo :O
jag,tessa, platsgittaren och groggen<3
där satt den;)

men hare bra allla gosegrisar:D
önska mig lycka till på liret då :D hahah
nu ska ja äga dig tessa :)

saknar dig rikke, skönt att du hare bra och är glad eller nått:Dahaha
älskar dig syster<3

tessa emelie och simon, ni är så jävla klockrena:D
pöss på er. och pöss på magen simon ;) ahahha
image31

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0