veckan!

Skrivet: 2008-03-09 Kl. 15:00:15
sällan jag skriver på söndagarna då ;)

måndags; så fyllde jag ju 16 pannor ;) firade min födelsedag med familjen/släkten, älsklingen och emelie
var också här och firade mig, han kom med jätte fina rosa roser som jag fick utav honom!
började nästan grina. haha! men asså dom var så himla fin!
fick massa pengar och 2 parfymer av släkten då! tacktack, för pengarna köpte jag ett par jeans!
super snygga och tack för pengarna och allt igen<3

tisdag; så hade jag och emelie myskväll.
hon sov hos mig, och vi såg på film och käkade chirre och dirre och drack cola som vanligt
mys kväll med emlan<3

onsdag; så åkte jag och emelie och kollade på filips träinng, skit kallt i hallen!
men vi mötte upp älsklingen också i hallen, så han kollade också på filips träning med oss.
och innan jag och emelie åkte till hallen, så var jag på ikea med mamma och tina och kollade
på en bäddsoffa mamma skulle köpa och ha en stugan utan för husvagnen!
fan var du var rolig tina när du skjussade mig och emlan till hallen!
hahahah "nä,men nu vet jag vart vi är.. jag känner igen mig nu!"
haha men vi kom aldrig fram ändå ;) men efter hans träning va slut så åkte jag och älskling hem till mig
och myste! han sov här då ;)

torsdag:jag maria tessa och emlan var med på fångarna på fortet.. så jävla klockrent!
så himla kul! haha och vi tröck in emelie i alla mörka rum! och stackarn blev as rädd.
men tack iaf, du räddade ju oss<3 vi kom 6;a av 16lag. fatta hur stolt vi är då<3
sen åkte jag hem till tessa och sov med henne<3<3

fredag; då vare fest för fulla muggar! tyvärr så kommer jag inte ihåg så mycket..
mer att thomas blev riktigt full som vanligt, men det är ju klockrent de:D
älsklingen sov med mej!

lördag; då vare också fest. fast komer inte ihåg nått sen i lördags heller;)
menmen.. älskling sov med mej också<3;)
du betyder så mycket för mig simon<3
tack för att du respektera mig för den jag är<3
så länge du älskar mig, så är det du och jag!

söndag; nu sitter jag här och väntar på bättre tider:d
tina och tommy ska komma hit och äta middag hos oss<3 kul va:d
men nu ska jag kolla om mamma har ladda hem någon bra film som jag kan
kolla på! men hare så toppen allehopa<3
nu är jag 16 pannor.. ett år närmare döden!
menmen ska avrunda det hära nu! heejdå<3

rikke nilsson, jag saknar dig.
simon nordin, kan inte förklara hur mycket jag tycker om dig! du är allt för mig nu! du får mig att må som ingen annan kan, med dig är lyckligast i världen<3
emelie,tessa och maria, ni är dom som är närmast, lämna mig aldrig
jag älskar er. <3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

saknar di mä

Tidpunk: 2008-03-10 @ 23:50:30
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0