9 månader

Skrivet: 2008-11-02 Kl. 18:20:37

igår dagen blev inte alls som vi hade tänkt oss,
det var meningen att vi skulle festa och vara lyckliga typ,
men det slutade med att jag och simoon åkte och köpte
chirre och dirre och cola och myste lite framför tv.
och sen blev det bråk mellan mig och en till, men just nu
orkar jag inte bry mig längre.. nu lever jag för en dag framåt och inte
mer än såå!!!

Idag har jag varit med simon och busat lite, vi har ju varit tillsammans i 9 månader
idag ju :) grattis till oss! :D
sen när han åkte hem så tog jag chirren som blev över sen igår och
satt mig framför tv med pappa och kollade på GIF men gick till mamma
sen för då låg GIF under så då blev de inge kul att kolla på!
och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så man får kolla på
Ensam mamma söker :)
hihi! meeen heeejdåå!!:D

i miss rikke<3<3


gamm bilden,
men jag älskar den och dig!
jag vill bli blond igen;o


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym;-)

oooo jag vill oxa ha chirre o dirre... synd att dom inte vet vad dipp ar har, finns inte oa kopa.. kasnke du kan skicka?haha...

Nara, men jag kommer ju snart hem!



Nu ska jag kissa och branna ut lite filmer o somna i sangen..tloootter!



I morgon borjar jag en ny skola igen... suckar!

Jag hatar spanska o ar inte allt motiverad for detta..



Saknar dig oxa,love u

Tidpunk: 2008-11-02 @ 21:03:12
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0