stackars mamma!:b

Skrivet: 2008-11-16 Kl. 22:01:09
nu måste jag bara säga stackars mamma som inte fick se ensam mamma söker.
det som var så jääävla bra idag.. menmen! synd om dig
jag blev nästan lite nykär jag också! HAhA!:P

och nu tycker jag synd om mig själv också för att jag måste sova själv:(
+ att jag har bitit förlångt på mina naglar så jag har as ont!
men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och och prata lite med simon
innan jag går och lägger mig..skola imrn vettu, skönt att jag slutar 12!:D
haha!
men pyzzz hejdå<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» mamma

ja jäkla skit. ska titta på reprisen på ensam mammma. ja sluta bit på naglarna./puss på dej

Tidpunk: 2008-11-17 @ 07:41:58
» Matilda

vad söt din blogg har blivit :D

Tidpunk: 2008-11-18 @ 13:23:30
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0