proven, snart lov

Skrivet: 2008-10-23 Kl. 14:52:59

sitter på skolan nu, och sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men nu
kommer jag och slänger in nåra meningar ;)
har fan inte tid och blogga nu när det är skola och allt, jag pluggar,sover,pluggar och sover
dag in och dag ut känns det som, men vi gjorde matte prov igår och jag fick
svaret idag, Jag fick g- men det gör inget, jag trodde jag skulle få IG, men
det är ju alltid bra med g- för i papprerna så står det ju G :D
hihi, och gjorde ju ett annat prov för ett tag sen som jag inte hade pluggat så mycket
på men jag fick g+ dåligt glad jag blev då ;) hihi!!

och nu ska jag ha prov i datakunskap också, GAAH!! :O:O
det kommer nog gå väldigt dåligt, eftersom jag fattar ingenting utan datakunskapen..
menmen, ska nog kunna gå bra(A) hoppas på de:b

Efter skolan så ska jag vara med Simon, och plugga lite matte tror jag..
men jag behöver inte plugga matte igentligen, för jag har pluggat så
bra idag, men det är lika bra att man är lite längre fram än bak! :D

ps, jag slutar 16.20 :( fyyyfan! :(
imrn så är det FN idag, så vi ska lyssna på olika föreläsningar,
ska bli skit tråkigt, det är bara tråkiga föreläsningar också..
menmen, får väl ta med mig hörlurarna och lyssna på lite
musik istället då :) men ha det bra allehopa,snart är det lov. :D
PUSSPUSS<3<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» rikke

Plugga pa ba..

du som gilalr matte borde val fa mer en ett G?



Loove you pluggo!

Tidpunk: 2008-10-24 @ 10:04:09
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0