SNÖÖÖ!!<3

Skrivet: 2008-10-30 Kl. 16:12:05
jag har kommit på att min blogg måste verkligen vara den tråkigaste bloggen
man kan läsa..
jag skriver aldrig nått kul och lägger aldrig ut nåra bilder.
haha tråkigt, men det får väl bli lite ändrigar på det snart tycker jag!

Själv så är jag jätte lycklig idag eftersom jag älskar snön, jag gillar
nog mer vintern än sommarn, jag älskar att åka bräda och köra
skoter, men bäst av allt är ju att man får ta fram långkallningarna och
tjocksockarna, det är mitt liv det. jag ÄÄÄLSKAR tjocksockar som mormor
eller mamma har gjort :)

Men idag eller ikv ska jag och Simon vara med Emelie,Filip och Oliver,
men vi vet inte vad vi ska göra än men det får bli som en överaskning!:)



Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Carrolixeen

Hej ! Jag har inte riktigt tid just nu men efter som att du är Tinas syster och allt så har jag fixa att en annan kan fixa bloggen din :) Skicka bilderna, Vilken färg & och vad du vill att det ska stå till [email protected],

Tidpunk: 2008-10-30 @ 22:20:04
Bloggadress/URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
» Rikke

Lillasyster.. jag hatar da langkallingar.-... de ar de varsta jag vet nar de galler vinter...

Har inte haft sanna sen jag va liten.. jag minns de inte ens!!



alskar dig!

Tidpunk: 2008-10-31 @ 11:47:14
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0