8 månader

Skrivet: 2008-10-02 Kl. 22:23:32

i d a g   f i r a d e   j a g   8  m å n a d e r   m e d   s i m o n    u t a n  h o n o m , men som
tur var så kom tina tommy och tea hit för att fira pappa som fyller
år imrn, käkade lite käk och dom åt tårta som inte jag gillar.. menmen!
sen blev det hockey, timrå modo! :D
och vem tror ni vann då? ;)
jo självklart älskade MoDo<3<3<3 massa kärlek till er grabbar ;)
men tina tommy o tea gick hem efter 2;andra perioden för tina
och tea var så trötta :( men jag fick inte gosa med henne idag
eftersom jag är så förskylld!:(:( men det gick bra ändå!
hon har ju börjat att ha ögona så öppna nu på dagarna,och det
är ju jätte kul =) så idag har hon kollat på mig flera gånger,
men hon kanske inte ser så mycket.. men ändå? ;)

Imrn så äre idrott första timmen, men jag ska bevisa att jag
klarar av idrotten fast jag är så sjuk! menmen :(:(
visa straff får man ta ;)

på lördag så blire fest hos matilda som har fyllt 16år<3
och då blire hårdrockar  fest, vi ska klä ut oss!
ska bli skit kul :)
men nu ska jag sova lite :) PUSS<3<3

TEA är en vecka idag<3




hon har bara nåra timmar på denna bild<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» moster Rikke

dumma dumma forskylning!

men va de HARDROCKS fest? tyckte du sa cowboyfest eller neej menar piratfest..



ha sa kul o ta de lugnt i MIN korsett!



Alskar dig

Tidpunk: 2008-10-03 @ 10:44:18
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0