idag

Skrivet: 2008-09-12 Kl. 14:28:51
Idag klev jag upp klockan 8 för jag började 9, men det blev
att jag klev upp tog på mig mjukis kläderna och satt mig
framför tv och såg på barnpogram och gjorde frulle och kollade
på tv, orkade inte göra mig klar, men sen kom mamma och sa
att jag skulle göra mig klar, för hon skulle skjusa mig på skolan..
kom till skolan, fick ett papper för vi skulle gå en frågeslinga upp
till norra berget... guuud så jobbigt det va att gå dit, trodde jag
skulle avlida flera gånger, men tillslut kom jag upp, men då fick
vi oss en jättejätteJÄTTE liten burgare och sen fick vi gå hem!!
skit tråkig dag, skit ONÖDIG skoldag, men mamma kom och hämtade
mig, sen åkte vi till tina för att mamma skulle ha nåra skor av henne
som vi inte hittade, men då blev det så att jag stannade kvar här
hos syrran min, så nu sitter jag här och skriver blogg medans som är
i tvätt stugan och är så duktig och svätta :)
ska väl ändåså hem snart för att träffa simon en sväng, sen ska
jag börja göra mig klar, för att festa med tessa och kära kusinen min simon :)
kommer nog ha ganska kul i kväll hoppas jag, men jag mår inte allt för bra..
har jätte ont i skallen, känns som att jag har feber, men det går nog över:)
pusspuss!<3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0