dagens planering :)

Skrivet: 2009-08-15 Kl. 11:15:35
tjennaaa ! ! : D
Idag ska jag, älsklingen och pappa gå på drag raceing och kolla runt,
senare vill jag dra på selånger, men jag kanske få gå själv, eftersom
Simon ska hem en sväng och då skulle jag vilja dra till selånger,
eftersom jag vill inte dra dit på kvällen eller.. haha :D bara massa små
fjortisar som springer runt och dalta på ! Hade ju varit en annan sak om
man hade leg eller va 18 år.. men inte då ! :) Men jag är glad ändå!

Och igår hade min granne fest, och jag blev smått galen! HAH
all jävla dunkade och spring i dörrarna, och 15 tjejer kommer i trappen
och alla har klackskor !! YEES! låter som en bra kväll.. nee jag blev bara så
jävla irreterad! :/

Men nu ska jag göra mig klar för drag raceing ! :) hare bra alla!
Skicka ett sms om ni kommer dit, :)


hittade en bild för 2 år sedan precis nu! :) haha söt man va(A) :s


en lycklig badande delfin (älsklingeen)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0