dumma telefon!!

Skrivet: 2009-08-14 Kl. 12:06:44
jup, igår kom simon hit med hans nya mobil, mee love!!
En iphone.. ge mig också! :/ men tyvärr har den redan börjat krånglat
den blir i viloläge när han har knapplås på, helt sjukt! vet inte om det är någon
inställning eller så.. men de vet inte vi!

tjennna!!
Idag ska jag på barnkalas, min lilla kusin fyller hela 6år idag :) grattis
till dig julia bulia! :D vi ska dra dit runt halv 6,6 tror jag.. så tills dess så
kommer jag vara med älsklingen <3

När jag är klart med barnkalaset har jag ingenaning om vad jag ska göra,
har så jävla mensverk nu så jag kanske bara tare lugnt efter kalaset :)

Igår var jag o simon hos hans mamma ett tag,men jag drog efter någon
timme, jag ville hem bara ! men han kom hit somsagt senare på kvällen.
vi gjorde inte så mycket mer än att sitta och blippa på hans telefon, och
såg på big brother senare på kvällen :) Älskar de :D


älskade pluppeen<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Haha, Big Brother. Jag kollar också på det! Danne, Ronjas pudding, you know! Haha. :P

Tidpunk: 2009-08-14 @ 13:27:49
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0