fint väder idag, men jag är för trött..

Skrivet: 2009-08-19 Kl. 14:53:49
Igår blev det en tidig kväll för mig, eftersom jag håller på att vända
tillbaka på dygnen, och det är jävligt skönt att kliva upp 10 och har hela dagen
framför sig..

Tjennnnna!!
Idag blev jag upp 10 och Simon låg fortfarande och sov.. Så jag kokade lite tee
(hallon) mums, och några mackor och satte mig vid tv och kollade på friidrott,
vilket jag tycker är skit tråkigt, men ändåså satt jag där och kollade i flera timmar..
bara för att det är svenskar med..! :/

Skickade ett sms till simon runt 11 så då klev han upp och gjorde frukost och
satte sig i soffan och kollade på fucking friidrott med mig då.. Men nu har han
åkt hem till sig, och jag sitter här inne i mitt rum och orkar inte gå ut till solen
nu när den äntligen är här.. Men jag orkar inte.. är helt slut!!

Senare ikväll vet jag inte vad som händer, Ellen skrev till mig att jag kunde komma
till henne om jag ville, men vi få se om jag orkar .. jag är slut i kropp och skallee!!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin

KOOOOOOOOOMSI KOOOOOOOOOMSI!!!! :D:D:D:D

Tidpunk: 2009-08-19 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0